PDA

View Full Version : Looking for German Speaking Players



Casamordius
November 12th, 2007, 09:42
I run a FG campaign in the world of Midgard for about a year now. We use a True20 Ruleset (translated to german). We play every sunday 9-12 p.m. (GMT+1). The campaign started in a renaissance like city called "Orsamanca" an moved on to the Scharidian ("Arabian") coast nearby. The game is a mix of roleplaying and action. All players (and me) are between 30-40, the characters are level 4-6.
The game language will be german.
Anyone interested?

ZorxPotz
November 13th, 2007, 18:50
maybe me - though I am not quite sure why you advertise in english language when you are looking for german speaking players..!?
I am not familiar to Midgard at all.. and I would like to know if you use voice chat or pure text?

cheers, ZP!

Casamordius
November 14th, 2007, 09:02
weil das ein englisches Forum ist :-)
und ich es etwas unhöflich finde hier in Deutsch zu schreiben.

wir nutzen bislang nur chat, überlegen jedoch teamspeak oder skype einzusetzen. ahnung von "midgard" ist nicht erforderlich - die welt lernt man im spiel kennen. true20 ist ein d20 regelwerk, nur schneller...

ZorxPotz
November 15th, 2007, 12:40
ahso - dann fallen aber so gut wie all jene, die gar kein Englisch sprechen und vielleicht "verzweifelt" nach einem Spiel in der eigenen Muttersprache suchen erstmal durch das Raster!
Aber Dein Argument der Höflichkeit lasse ich allemal gelten! :o

Bin diesen Sonntag wahrscheinlich nicht zugegen, aber Du kannst mir per PN gerne einmal noch Einzelheiten und, wenn Du möchtest, vielleicht den Server alias zukommen lassen...

ahoi! ZP