PDA

View Full Version : Looking For Players in Swedish



Chorpa
November 18th, 2016, 15:05
Jag är en ägare av Ultimate License som funderar på att dra igång en stadig grupp över Fantasy Grounds. Inget startdatum är satt än. Spelen kommer att ske på svenska. Då jag jobbar efter ett schema där man på ganska kort varsel kan behöva rycka in och jobba extra. Så måste man vara beredd på att spelpass kan flyttas. Men jobbar annars efter ett schema då man jobbar 5 dagar och sedan är ledig 5 dagar. Så kommer veckovis göra omröstningar i en privat grupp jag skapar på Facebook där man får välja vilka dagar man kan spela så bokas spelpassen därefter. Förstås kan även saker rörande spelgruppen eller kampanjen diskuteras där.
Spelen som jag är beredd att spelleda är listade nedan.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I am an owner of Ultimate License and looking to launch a steady group of Fantasy Grounds. No start date has been set yet. The games will be in Swedish. I work on a schedule where I on fairly short notice may need to work extra. So you have to be prepared to move the session when needed. But otherwise I am working on a schedule when you work five days and then is free for 5 days. So I do weekly polls in a private group I create on Facebook where you get to choose which days you can play so the gaming sessions will be booked thereafter. Of course, stuff regarding the gaming group or campaign can be discussed there.
Games that I am prepared to lead are listed below.


Dungeons & Dragons 5th Edition
Star Wars (Edge of the Empire, Age of Rebellion, Force & Destiny)
Rolemaster Classic
Pathfinder (Rise of the Runelords Adventure Path)
GURPS


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Didn't take long enough to gather enough interest from plenty of my friends and most of them seemed mostly interested in a D&D5 game. So have now created a public game in the game calendar which you can find here: https://www.fantasygrounds.com/calendar/?id=2270
Have put the upper limit at six players so first to come is first to go but if the spots run out don't worry I will let you in if new spots open up. Hopefully this will be a long running campaign so I am sure players will come and go. And once again for comfort I have restricted the game to Swedish speakers only. Could do it in english but more comfortable in my native language Swedish.

Chorpa
November 18th, 2016, 15:18
Glömde även säga att skriv gärna vilket eller vilka spel ni är intresserade av ifall ni vill delta.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Forgot to mention that write what or which games you interested in if you want to participate.

damned
November 19th, 2016, 00:57
Stollesson is from that neck of the woods. There are a few others...

Chorpa
November 19th, 2016, 06:42
I will also do a recruiting run from all my old players that are spread out all over Sweden and a couple in other countries. But I posted here since I figured I might as well snatch up some new players too since I have seen there are some Swedish players hiding around on the forums. ;)
Once the group start to form and we decide what to play I will put it up on the calendar too.

Chorpa
November 20th, 2016, 16:43
Didn't take long enough to gather enough interest from plenty of my friends and most of them seemed mostly interested in a D&D5 game. So have now created a public game in the game calendar which you can find here: https://www.fantasygrounds.com/calendar/?id=2270

Also created a new post for the game on the forum: https://www.fantasygrounds.com/forums/showthread.php?35129-Heroes-of-the-North-D-amp-D-5th-Edition-(Swedish-Speaking)&p=302330#post302330

Honken
November 21st, 2016, 06:56
Tja!

Tänkte bara meddela mitt intresse här. Nu är det lite speciellt då mina arbetstider begränsar hur och när jag kan spela. Dessutom har jag 2 grupper jag spelleder redan...

/H

Chorpa
November 23rd, 2016, 12:02
Trevligt! Nu hade du lite otur då jag fyllde den sista platsen föregående dag. Men har en känsla att det kommer bli en plats ledig efter första Sessionen så skriv upp dig på kalendern så skall vi se om vi inte kan pressa in dig. Det blev D&D5 som vart framröstat förresten. Har en ny post också för den startade gruppen. Men delar länkarna nedan.

Kampanjen: https://www.fantasygrounds.com/forums/showthread.php?35129-Heroes-of-the-North-D-amp-D-5th-Edition-(Swedish-Speaking)
Spel Kalendern: https://www.fantasygrounds.com/calendar/index.xcp?id=2270

Honken
November 25th, 2016, 08:57
En av anlendningarna var egentligen också att se hur många svenska forumiter som kryper ut ur virket. Vore bara trevligt att se hur många svenska FG entusiaster vi är. :)

ZeakQ
January 31st, 2017, 22:36
Finns det fortf plats kvar?

har aldrig spelat FG eller D&D tidigare men verkar riktigt intressant :)

Chorpa
February 1st, 2017, 13:09
Jo det finns plats. Nästa pass är inte förrän den 11:e Februari dock. Nu har de hunnit lite in i kampanjen så om du går med får du börjar på Level 3 men de är på en ypperlig plats för att ta emot nya medlemmar faktiskt. :D