5E Product Walkthrough Playlist
  1. #1

    Looking for a game (Swedish)

    yeah as the title said, im looking for a game in swedish. but can be english too :P

  2. #2

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Lidingö, Sweden, Europe
    Posts
    377
    Vilka spel är du intresserad av? Att få ihop en svensk spelgrupp vore kul men #1 är ju att enas om vad man ska spela... Nästa punkt är när (veckodag och tid). Bered dig på att det kan ta lite tid att sätta upp, om det ens finns fem (eller så) svenskspråkiga intresserade spelare...

  3. #3
    jag har ju kört 5e innan, sen den gamla svenska drakar och demoner en gång. men är villig att testa det mesta, både trudvagn, mutant och alla andra det finns, även sagan om ringen
    och man hoppas ju att det kan finnas andra som är sugna på att spela men jag förvänta mig att det skulle ta ett tag att samla ihop men man får ju börja någonstans

  4. #4

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Lidingö, Sweden, Europe
    Posts
    377
    En begränsning är ju också vad FG har stöd för. Drakar& Demoner och Mutant går att fixa via Chaosiums Basic Roleplaying. För Trudvang finns det inget stöd. För spel i Midgård finns det nya "The one Ring", eller så använder man Rolemaster. 5E finns det ju stöd för, naturligtvis.

  5. #5
    är som sagt öppen för att lära mig alla olika och bara få köra ^^ så om du vet några eller nått så hade det kunnat vara kul

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Starfinder Playlist

Log in

Log in